ANGELO ارسال شده در آبان 5، 2014 اشتراک گذاری ارسال شده در آبان 5، 2014 زمانی که BMW و تویوتا برنامههای خود برای تولید مشترک خودروهای اسپرت را اعلام نمودند، توسعهٔ سیستم سلول سوختی را نیز در دستور کار خود قرار دادند. در حالی که محافل خبری تحتالشعاع شایعات مربوط به مدل سوپرا قرار دارد، جزئیات جدید از پدیدار شدن خودروی سلول سوختی BMW حکایت دارد. http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BMW-i3-EV1-500x312.jpg2014 BMW i3 EV BMW از سیستم سلول سوختی هیدروژنی تویوتا استفاده خواهد کرد، سامانهای که در تویوتا FCV 2015 معرفی شده است. هنوز هیچ خبری به صورت رسمی تأیید نشده است اما بنا بر گزارشها از این سیستم در سال 2016 و در مدل i3 استفاده خواهد شد. http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bmw-i3-interior-2-500x281.jpg2014 BMW i3 EV Interior هنوز خبری دربارهٔ مشخصات این مدل وجود ندارد اما در مورد تویوتا FCV میتوان به شتاب صفر تا صد 10 ثانیهای و محدودهٔ حرکتی 482 کیلومتری اشاره کرد. http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/i3-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-BMW-I3-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BMW-i3_2014_interior-200x150.jpg قیمت این مدل نیز به صورت یک راز باقی مانده است اما احتمالاً همانند FCV گرانقیمت خواهد بود.FCV در ژاپن 68.076 دلار ارزش دارد. بهای یک بامو i3 الکتریکی معمولی از 41 هزار دلار شروع میشود. http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BMW-i3_2014_05-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BMW-i3_2014_04-200x150.jpg http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/BMW-i3_2014_07-200x150.jpg pedal.ir لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ارسال های توصیه شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.